JAK KUPOWAĆ W NASZYM SKLEPIE INTERNETOWYM
www.BMD.pl
Krok 1: DODAJ PRODUKT DO KOSZYKA NASZEGO SKLEPU
Jeśli chcesz kupić większą ilość (np kilka szpulek nici czy kilka metrów flizeliny do haftu) wpisz zamawianą ilość, a następnie kliknij " DO KOSZYKA".
Po dodaniu produktów do koszyka dostęp do niego oraz podgląd jest zawsze widoczny na górnym pasku menu naszego sklepu. Wystarczy kliknąć w ikonkę koszyka i zostaniemy przeniesieni do jego zawartości, aby złożyć zamówienie. Możemy usuwać produkty z koszyka oraz dodawać nowe.
Krok 2: WYBIERZ FORMĘ WYSYŁKI I PŁATNOŚCI
a. rodzaje i koszty wysyłki
Proszę wybrać rodzaj przesyłki. Zazwyczaj przy danym produkcie istnieją trzy rodzaje przesyłek:
- Przesyłka kurierska po przedpłacie na konto - płatna z góry
- Przesyłka do Paczkomatu po przedpłacie na konto - płatna z góry
- Przesyłka kurierska płatna pobranie - płatna przy odbiorze
Opcjonalnie przy wybranych produktach dostępny jest także odbiór osobisty oraz inne rodzaje wysyłek (przesyłka paletowa, itp)
b. do każdej z tych przesyłek przypisane są formy płatności
Przy przesyłce płatnej z góry można wybrać dwa sposoby płatności:
1. przelew tradycyjny poprzez system bankowości internetowej Twojego banku lub poprzez druk przelewu na poczcie czy oddziale banku.
2. szybki przelew internetowy poprzez system płatności internetowej Przelewy24
Do dokonania płatności mamy możliwość skorzystania z następujących opcji:
Płatność eTransferem. Kilkanaście najpopularniejszych banków - po wybraniu tej opcji zostaniesz przekierowany na stronę wybranego banku i po zalogowaniu otrzymasz gotową płatność do zatwierdzenia.
Płatność kartą kredytową lub debetową VISA / MASTERCARD po wybraniu tej opcji zostaniesz przekierowany na stronę gdzie wpisując dane karty dokonasz płatności.
Elektroniczne raty banku mBank oraz Alior - po wybraniu tych opcji zostaniesz przekierowany na stronę gdzie wypełniając wniosek ratalny możesz zakupić towar na raty (po otrzymaniu pozytywnej decyzji o udzieleniu pożyczki). Minimum formalności i decyzja nawet w 15 min, wszystko online.
Przy przesyłce kurierskiej płatnej przy odbiorze za zamówienie płacimy gotówką kurierowi podczas dostawy.
Przy odbiorze OSOBISTYM za zamówienie możemy przepłacić na konto tak jak przy przesyłce kurierskiej płatnej z góry lub zapłacić Kartą Płatniczą / Gotówką przy odbiorze.
Krok 3: WYŚLIJ ZAMÓWIENIE DO REALIZACJI
zaakceptuj regulamin i kliknij "realizuj zamówienie"
Krok 4: PODAJ DANE DO WYSYŁKI LUB ZALOGUJ SIĘ DO SKLEPU
W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o wprowadzenie Twoich danych. Jeśli posiadasz konto w naszym sklepie lub w serwisie Allegro możesz zalogować się do naszego sklepu bez konieczności wpisywania każdorazowo swoich danych. Będziesz też informowany na bieżąco o promocjach i specjalnych rabatach, a także będziesz miał podgląd swoich zamówień.
Jeśli masz już konto w naszym sklepie wystarczy, że się zalogujesz, a dane do wysyłki i faktury zostaną podstawione automatycznie.
Możesz także zalogować się do naszego sklepu przez dane z serwisu Allegro, jeśli posiadasz konto Allegro.
Jeśli nie masz konta w naszym sklepie czy na Allegro lub robisz zakupy po raz pierwszy, wówczas musisz podać dane do paragonu/faktury (A) oraz dane do wysyłki, jeśli są inne niż te do paragonu/faktury (B) Ważne jest aby podać numer telefonu do kontaktu z obsługa sklepu lub firmą kurierską. Masz także możliwość utworzenia konta w naszym sklepie (C) podając hasło, loginem będzie Twój adres e-mail.
Następnie możesz zaznaczyć opcje "newslettera" oraz opcję faktury VAT (D)
Na końcu klikamy przycisk "DALEJ" (E)
Krok 5: PODSUMOWANIE ZAMÓWIENIA
W ostatnim kroku zobaczysz podsumowanie zamówienia, które zawierać będzie kupowane przedmioty, opcję dostawy i płatności wraz z danymi do wysyłki, faktury oraz uwagami.
Na dole znajdziesz przyciski "POPRAW DANE" oraz "REALIZUJ ZAMÓWIENIE". Jeśli chcesz poprawić dane kliknij w przycisk "POPRAW DANE" i dokonaj zmian zatwierdzając je przyciskiem jak w poprzednim kroku. Jeśli dane są poprawne kliknij przycisk "WYŚLIJ ZAMÓWIENIE".
Na twojego maila podanego w szczegółach zamówienia otrzymasz jego potwierdzenie i szczegóły.
Krok 6: SZYBKA PŁATNOŚĆ ON-LINE
W zależności od formy dostawy i płatności zostaniesz poproszony o przejście na stronę płatności, wniosku ratalnego Santander lub zostaniesz przekierowany na stronę z danymi do dokonania przelewu tradycyjnego czy też na stronę informującą o przyjęciu zamówienia za pobraniem.
Jeśli wybrałeś płatność poprzez Przelewy24 wówczas kliknij przycisk "ZAPŁAĆ ON-LINE".
Wybierz swój bank, kartę VISA/MASTERCARD lub Raty mBank czy też Raty ALIOR.
Po wybraniu odpowiedniej opcji zostaniesz przekierowany na stronę wybranego banku lub płatności kartą czy też wniosku ratalnego mBank lub Alior Bank.
Jeśli masz jakiekolwiek problemy z dokonaniem zakupu lub chcesz o coś zapytać czy poprosić o pomoc jesteśmy do Twojej dyspozycji pod nr telefonu: +12 260 71 30 oraz adresem poczty elektronicznej e-mail: info@bmd.pl
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00
Serdecznie zapraszamy.